SnowTrex præsenterer Polen i sit skirejseudbud

25-10-2012 - Maria Toft Madsen

Vintersportsarrangøren SnowTrex har i denne sæson udvidet skirejseudbuddet. Som noget spændende nyt tilbydes nu også Polen med skibyerne Zakopane og Szklarska Poręba.

SnowTrex vintersportrejser præsenterer for første gang skirejser til Zakopane, en af Polens vigtige skibyer samt til Szklarska Poręba, som ligger ved bjerget Szrenica. Zakopane ligger i den sydlige del af Polen ved grænsen til Slovakiet, ca. 90 km fra Kraków. Her ligger også det fine skiområde Kasprowy Wierch med 18 km pister af forskellige sværhedsgrader. Szklarska Poręba ligger i sydvest ikke langt fra den tjekkiske grænse. Her ligger skiområdet ved bjerget Szrenica, der er i alt 15 km pister fordelt på to områder på bjerget.

De to polske skibyer er også begge ideelle udgangpunkter for langrendsløbere, især Szklarska Poręba skal fremhæves. Her blev bl.a. verdensmesterskaberne i langrend afholdt.

For de skiglade danskere er turen til disse to skiområder i Polen ikke meget længere end til mange østrigske skiområder, så har man mod på ”eksotisk” skiferie i andre end de gængse skiferielande, skal man overveje Polen.

SnowTrex vintersportrejser præsenterer 5 forskellige huse i Zakopane, mens udvalget står mellem 2 i Szklarska Poręba.

TravelTrex GmbH havde i sæsonen 2010/11 med mere end 106.000 rejsende en omsætning på 33,5 mio. euro. På firmaets kontor i Köln har TravelTrex 100 ansatte. Med “brandet” “SnowTrex” er virksomheden førende på markedet indenfor skirejser og kører med et konstant voksende program med mere end 200 rejsemål og 1.200 indkvarteringer i næsten alle bjerge i Europa og i USA. Under “brandet” “HolidayTrex” byder firmaet på rejser til alle årstider. Via www.snowtrex.com og www.holidaytrex.com samt via vores callcenter (begge dele på forskellige 17 sprog) sælger TravelTrex sine rejser til hele Europa. Derudover lægger firmaet ikke blot vægt på direkte salg, men samarbejder også med over 600 aktive internetportaler og rejsebureauer samt nævneværdige partnere både i og udenfor rejsebranchen.

For yderligere informationer, billedmateriale og priseksempler samt hjælp til søgning, kontakt venligst:

TravelTrex GmbH E-mail: info-dk@snowtrex.com Maria Toft Madsen Tlf. +45 89 88 11 67

• torsdag, 25. oktober 2012
  • Forfatter: Maria Toft Madsen