SnowTrex forlænger snegarantien til og med 30. marts

06-03-2013 - Maria Toft Madsen

SnowTrex har forlænget sin snegaranti med tre uger til og med ankomstdatoen 30. marts 2013. Dermed gælder garantien også påskeferien. Vintersportsentusiaster kan nu booke skiferie uden risiko.

Vinteren startede i år med at være lidt nærig med sne, men nu er der endelig mere end rigeligt sne på pisterne rundt omkring. SnowTrex imødekommer vintersportsgæsterne, som vil afsted til foråret og forlænger snegarantien til og med 30. marts, så også skirejsen over påske er dækket ind.

Konceptet for snegarantien er følgende: Er der 10 dage før ankomstdato mindre end 40 % af liftene åbne pga. snemangel, så tilbyder SnowTrex, at man gratis kan få booket sin rejse om til et andet skiområde.

Kunder, som vil benytte sig af snegarantien, skal 10 dage før ankomstdatoen kontakte rejsebureauet enten telefonisk eller pr. e-mail.

TravelTrex GmbH havde i sæsonen 2010/11 med mere end 106.000 rejsende en omsætning på 33,5 mio. euro. På firmaets kontor i Köln har TravelTrex 100 ansatte. Med “brandet” “SnowTrex” er virksomheden førende på markedet indenfor skirejser og kører med et konstant voksende program med mere end 200 rejsemål og 1.200 indkvarteringer i næsten alle bjerge i Europa og i USA. Under “brandet” “HolidayTrex” byder firmaet på rejser til alle årstider. Via www.snowtrex.com og www.holidaytrex.com samt via vores callcenter (begge dele på forskellige 17 sprog) sælger TravelTrex sine rejser til hele Europa. Derudover lægger firmaet ikke blot vægt på direkte salg, men samarbejder også med over 600 aktive internetportaler og rejsebureauer samt nævneværdige partnere både i og udenfor rejsebranchen.

For yderligere informationer, billedmateriale og priseksempler samt hjælp til søgning, kontakt venligst:

TravelTrex GmbH

E-mail: info-dk@snowtrex.com