27-09-2016 - Sarah Tappe

Med et udvidet tilbud og en udbygget service til vante priser starter SnowTrex i vintersæsonen 2016/17. Hos eksperten for vintersportrejser kan man fremover booke op til 1.500 indkvarteringer i mere end 500 skibyer!

Flere muligheder og udvalg for endnu mere pistesjov. I den kommende vinter udvider SnowTrex sit portefølje med op til 1.500 indkvarteringer i mere end 500 skibyer i 13 lande. „Især i Østrig har vi udvidet vores tilbud“, siger SnowTrex-direktør Thomas Bartel. „Processen er ikke afsluttet endnu. Vi arbejder uafbrudt på at udvide vores tilbud.“ Dermed konsoliderer SnowTrex sin position som en af Europas førende rejsearrangør inden for vintersport sektionen. Rejsemålene ligger i Andorra, Bulgarien, Tyskland, Frankrig, Italien, Canada, Østrig, Polen, Sverige, Schweiz, Slovakiet, Tjekkiet og USA.

Skiområdekonsulent finder det perfekte rejsemål

Et bredt tilbud af indkvarteringer er også en stor udfordring for kunden. Hvorhen skal den næste rejse gå? „Enhver har helt individuelle forestillinger angående den perfekte skiferie“, siger Thomas Bartel. „Vi vil dække alle behov for en uforglemmelig skiferie uden kompromisser. “Hjælp får man af den ensartede skiområdekonsulent, som er integreret i bookingplatformen. Ski-nybegynder eller snowboard-prof? Familieferie eller afterski-fan? De enkle men samtidig detaljerede filtre konstruerer skræddersyede tilbud.

Ny i vinteren 2016/17: Gratis afbestilling

SnowTrex råder ikke kun over mange rejser, men også over den bedste pris og den bedste service. Også afbestillinger behandles meget imødekommende: Op til 6 uger inden afrejse kan en booking ombookes gratis. Til og med den 5. dag efter bookingen kan man endda afbestille en rejse gratis. Næsten ingen anden dansk rejsearrangør er så serviceminded som SnowTrex.

De kendte fordele vedligeholdes: op til 100 % børnerabat, Best-Price- og snegaranti. Har alle i det bookede liftkort inkluderede skiområde lukket 5 dage inden afrejse på grund af snemangel, er en gratis ombooking på en anden rejse inden for samme tidsperiode mulig. „Booker man en skiferie hos os, får man en skiferie“, lover SnowTrex-direktør Thomas Bartel. Med ekstra ydelser som skiudstyr, forsikringer eller ski- og snowboardkurser afrundes service-pakken.

Allerede nu kan man booke mange rejsemål for vinteren 2016/17 på www.snowtrex.dk.

For mere information, priseksempler samt spørgsmål vedrørende vores artikler, kontakt venligst:

TravelTrex GmbH Sarah Tappe presse-dk@traveltrex.com Tlf.nr: +45 89 88 11 67

• tirsdag, 27. september 2016
  • Forfatter: Sarah Tappe

Europæisk undersøgelse: Ischgl er igen top of afterskiing!

Det absolute fest-mekka i Alperne hedder: Ischgl. Dette viste sig i SnowTrex` ...