05-12-2016 - Sarah Tappe

Vintersportsfans anbefaler de mest populære indkvarteringer og skiområder

Kvalitetsmærker findes der mange af. Men hvem kan vurdere en indkvarterings kvalitet bedre end dem, som selv har været gæst der? Hvem kan bedre bedømme et skiområde end dem, som selv har tilbragt deres skiferie der? Svaret er nemt: ingen. Derfor lægger rejseeksperterne fra SnowTrex ved siden af årevis erfaring også i denne sæson vægt på gæsternes feedback og udmærker de mest populære indkvarteringer og skiområder i de europæiske Alper med SnowTrex Awarden 2016.

Anbefalinger frisk fra pisten: Umiddelbar efter skiferien er ferieoplevelsen mest præsent. Derfor beder vintersport-rejsearrangøren SnowTrex direkte efter rejsen deres gæster om et feedback. Vurderet bliver f.eks. service og forplejning samt indkvarterings faciliteter, skiområdets kvalitet samt ekstra ydelser som ski- og snowboardkurser. De mest populære indkvarteringer og destinationer får en SnowTrex Award. „Selvfølgelig vælger vi tilbuddet ud fra årevis erfaring i vintersport-sektionen“, siger SnowTrex-indkøbsleder Marc Behrmann. „Hvis vores rejsedeltagere derudover f.eks. er intens begejstret af et hotels service eller et skiområde, giver vi dette gerne videre til andre gæster. “ Således kan så mange som mulig profitere af andres erfaring. Behrmann er overbevist: „Vores kunders feedback – velvilligt eller kritisk – hjælper os som rejsearrangør at blive bedre gang på gang og forbedre vores tilbud løbende. “

Vinderne: Østrig og Frankrig i toppen

I alt 80 hoteller, lejligheder og pensioner samt 40 skiområder kan i 2016 glæde sig over en udmærkelse. Østrig og Frankrig har i den sidste sæson været de mest populære destinationer. Således hørte i Østrig skiområderne Arlberg, SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental og Zillertal til de mest omsværmede skiområder, mens favoritterne i Frankrig har været Alpe d’Huez Grand Domaine Ski, Les 2 Alpes og Tignes-Val d’Isere.Udmærket vintersport-fornøjelse finder gæster også i Livigno eller Alta Badia i Italien, i skiområderne Davos Kloster Mountains eller Saas-Fee i Schweiz samt Zugspitz Arena i Tyskland.

For disse og mange andre destinationer samt talrige indkvarteringer fra enkelt til luksuriøst gælder: tilbudt og anbefalet fra rejseeksperten, testet og anbefalet fra rejsegæst til rejsegæst.

Så det ikke bliver ved med at være en hemmelighed, er vinderne kendetegnet på www.snowtrex.dk – til alle, som leder efter den perfekte skiferie.

For mere information, priseksempler samt spørgsmål vedrørende vores artikler, kontakt venligst:

TravelTrex GmbH Sarah Tappe presse-dk@traveltrex.com Tlf.nr: +45 89 88 11 67

• mandag, 05. december 2016
  • Forfatter: Sarah Tappe

Europæisk undersøgelse: Ischgl er igen top of afterskiing!

Det absolute fest-mekka i Alperne hedder: Ischgl. Dette viste sig i SnowTrex` ...